مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:112016-04-30دانش

سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار می شود


سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی و اولین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی با هدف آشنایی با درمان و روش های جدید و تبادلات علمی بین اساتید و همکاران در داخل و خارج کشور در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" جباری آزاد، دبیر علمی اجرایی سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی امروز در نشست خبری سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی که در شهرک سلامت برگزار شد، گفت: هتل پریسان، میزبان سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی و اولین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی در مشهد است.

دبیر علمی اجرایی سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی با اشاره به این که این کنگره به مدت سه روز، از 15 تا 17 اردیبهشت ماه اجرا می شود، گفت: اولین کارهای این کنگره سال گذشته، آغاز شد؛ ما پذیرش مقالات داشتیم که خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از کنگره صورت گرفت و از شهرهای زیادی، مقالات ارسال شد.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که بالغ بر 230 مقاله ارائه شده است، افزود: با داوری که انجام شده، نزدیک به 170 مقاله به عنوان پوستر و سخنرانی انتخاب شد که در کنگره مقالات خود را ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار می شود

سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار می شود