مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:002016-04-30دانش

دانشگاه شریف میزبان دانشجویان یکی از دانشگاه های برتر دنیا


25 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی امپریال کالج لندن به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف طی 10 روز از مراکز پژوهشی، دانشگاهی و نفتی ایران بازید خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 13 تا 22 اردیبهشت میزبان تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه امپریال کالج لندن، تحت عنوان شاخه دانشجویی انجمن بین المللی مهندسین نفت (SPE)، خواهد بود که برای اولین بار بازدید میدانی خود را در ایران انجام خواهد داد.

انجمن بین المللی مهندسین نفت (SPE)، از معتبرترین انجمن های علمی در بخش صنایع بالادستی نفت در دنیا است که در ابتدا زیرشاخه ای از انجمن مهندسی آمریکا (AIME) بوده و در سال 1957 میلادی بصورت یک ارگان مجزا درآمده است.

این انجمن در حال حاضر با بیش از 100 هزار عضو متخصص و 70 هزار عضو دانشجو در صنایع بالادستی نفت در بیش از 150 کشور جهان، وسیع ترین شبکه از مهندسین نفت دنیا را در اختیار دارد.

از شاخص ترین فعالیت های این انجمن می توان به برگزاری کنفرانس های علمی، مسابقات علمی دانشجویی، برگزاری کارگاه های آموزشی، استفاده از کتابخانه الکترونیکی، انتشار کتاب، مجله و نشریه، ارائه مقالات تحقیقاتی محققین و چاپ آنها در مجلاتSPE، همکاری بین المللی برای دستیابی به دانش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریف میزبان دانشجویان یکی از دانشگاه های برتر دنیا

دانشگاه شریف میزبان دانشجویان یکی از دانشگاه های برتر دنیا