مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-04-30اقتصادي

سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رونق گرفت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر توجه بیشتر دولت به توسعه زیرساخت های بخش صنعت استان، گفت: سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رونق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد محمدپور عمران در جلسه شورای اداری صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار داشت: برای ارائه طرح ها در جهت پیشبرد طرح ملی، استانی و ارتقا صنعت باید تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از اشتغال باید شرایط فراهم شود، افزود: در سال اقدام و عمل مدیران باید بتوانند باعزم ملی و جذب سرمایه گذار زمینه اشتغال را فراهم کنند.

محمدپور به سه محور اصلی فعالیت های سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: سال گذشته بر مبنای اقدام و عمل کارها را پیش بردیم که منجر به افزایش سرمایه گذار، اقدام برجسته و طرح های به بهره برداری رسیده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه برای ارائه طرح ها در جهت پیشبرد طرح ملی، استانی و ارتقا صنعت باید تلاش شود، تصریح کرد: جبران آسیب های گذشته نیازمند برنامه ریزی دقیق، حمایت از سرمایه گذار، تولید و در نهایت سوق دادن کارها به سمت اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پای کار باشند، گفت : باید در بحث صادرات و صنایع معدنی ورود پیدا کرد تا بتوانیم با ایجاد کارخانجات زمینه اشتغال را در سطح استان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رونق گرفت

سرمایه گذاری های صنعتی در مازندران رونق گرفت