مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-04-30اقتصادي

پیمانکاران کم کار پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه کنار گذاشته می شوند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه اصلی دولت حمایت از پیمانکاران برای اجرای بهتر پروژه ها است اما اگر پیمانکاری توانایی ادامه کار را نداشته باشد کنار گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین مشکل پروژه های عمرانی این استان عدم تأمین اعتبار به سبب شرایط مالی دولت است.

وی افزود: با وجود شرایط بد مالی بسیاری از پروژه ها فعال است و مهم ترین مشکل عدم تخصیص بودجه کافی است که امیدواریم در بودجه سال آینده جبران شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه اصلی ما حمایت از پیمانکاران است تا بهتر بتوانند پروژه ها را اجرا کنند، اما اگر پیمانکاری توان ادامه کار را نداشت از کار کنار گذاشته می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: در این نشست آخرین وضعیت 55 پروژه عمرانی شهرستان کهگیلویه با اعتبار 56 میلیارد تومان از لحاظ میزان پیشرفت پروژه، مطالبات پیمانکاران و دیگر موارد بررسی شد.

پژمان نیک اقبالی پروژه فاضلاب شهر دهدشت را از مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار این پروژه 2 میلیارد تومان بود که تاکنون 340 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران کم کار پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه کنار گذاشته می شوند

پیمانکاران کم کار پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه کنار گذاشته می شوند