مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:552016-04-30اقتصادي

پیشنهاد لاریجانی برای رفع بدهی دولت به تأمین اجتماعی


مطابق آنچه رییس مجلس به نقل از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقل کرده است، بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از 100 هزار میلیارد تومان رسیده است و در این باره لاریجانی از پیشنهاد واگذاری مناطق آزاد در ازای این بدهی به تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، علی لاریجانی در مراسم گرامیداشت هفته کارگر که با حضور علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ سیدتقی نوربخش - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمع کثیری از کارگران در قم برگزار شد، با اشاره به میزان بدهی دولت به تأمین اجتماعی و لزوم اتخاذ راهکار برای تسویه آن، برای نخستین بار از سوی رییس یکی از قوای کشور مطرح کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اقدامات سازمان تامین اجتماعی تشکر می کنم، تاکید کرد: آقای نوبخت سخنگوی هیات دولت اخیرا اعلام کردند که بدهکاری دولت به سازمان تامین اجتماعی به بیش از 100 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ این موضوع مساله ساده ای نیست چرا که سازمان تامین اجتماعی برای آن است که نسل های آینده از آن منابع استفاده کنند.

وی افزود: بدهی صدهزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی از گذشته وجود داشته و این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی از منابعی ایجاد شده تا نسل های بعدی کارگران و بازنشستگان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد لاریجانی برای رفع بدهی دولت به تأمین اجتماعی

پیشنهاد لاریجانی برای رفع بدهی دولت به تأمین اجتماعی