مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:212016-04-30فرهنگي

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر: کمبود فضاهای فرهنگی مشکل اصلی ملایر است


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر کمبود فضاهای فرهنگی و عدم مکان مناسب برای نمایشگاه در مرکز شهر را یکی از مشکلات هنرمندان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ملایر غلامرضا جمالی‎زاده ظهر امروز در نشست صمیمی با هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: همه اقشار و مسئولان باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

وی با اشاره به نقش هنرمندان در تحقق شعار امسال گفت: هنرمندان نیز می توانند با ذوق و هنر خود در مباحث اقتصاد مقاومتی مشارکت داشته و برای تحقق آن تلاش کنند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: زمینه صادرات آثار فرهنگی و هنری و فضای کسب و کار برای هنرمندان شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه در جلساتی با هنرمندان شهرستان مسائل و مشکلات آنها مطرح و بررسی شد، گفت: سعی ما تحقق خواسته ها و عمل به وعده هاست که به خاطر محدودیت و نبود اعتبارات لازم نتوانستیم به خواسته ها جامه عمل بپوشانیم.

جمالی‎زاده تصریح کرد: با این وجود تلاش خود را برای رفع مشکلات هنرمندان در بخش هنرهای تجسمی خواهیم داشت.

وی کمبود فضاهای فرهنگی و عدم مکان مناسب برای نمایشگاه در مرکز شهر را یکی از مشکلات هنرمندان دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل شهردار ملایر با تخصیص مکانی در مرکز شهر، این مشکل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر: کمبود فضاهای فرهنگی مشکل اصلی ملایر است

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر: کمبود فضاهای فرهنگی مشکل اصلی ملایر است