مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:362016-04-30اقتصادي

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار


فرمانده انتظامی سبزوار از کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سبزوار، سید محمد هاشم زاده هاشمی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح کنترل محورهای مواصلاتی توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی شده است، اظهار کرد: با استقرار تیم های نظارتی و گشت زنی های مداوم در محورهای مواصلاتی بالغ بر سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف ما برخورد قانونی با انواع قاچاق کالا در این شهرستان است، افزود: در اقدامات بازرسی صورت گرفته بالغ بر 2 هزار و 688 پاکت آب میوه قاچاق، 550 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد و متخلفان برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 200 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل انحراف سرمایه های ملی و کاهش تولیدات ملی است که از مردم درخواست می کنیم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه قاچاق کالا به مرکز فوریت پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

هاشمی با اشاره به دستگیری زوج سبزواری با بیش از 37 فقره سرقت، خاطرنشان کرد: با گزارش چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی خودرو تیمی از مأموران متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد کشف بیش از 200 میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار