مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:262016-04-30سياسي

در دیدار ظریف و رییس مجلس سنای بلژیک چه گذشت؟


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و خانم کریستین دوفرین رییس مجلس سنای بلژیک با همدیگر آخرین راههای گسترش روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت حضور هیئت پارلمانی مجلس سنا بلژیک اظهار داشت: حضور هیئت پارلمانی مجلس سنای بلژیک در تهران ، جایگاه مهمی در گسترش مناسبات دو کشور دارد و نقش پارلمان های دو کشور در تدوین و وضع قوانین و سیاست های دو کشور اهمیت فوق العاد ه ای داشته و دارند .

محمد جواد ظریف با تشریح آخرین وضعیت توافق برجام خاطرنشان داشت : جمهوری اسلامی ایران تعهدات خویش را بطور جدی اجرا کرده است و از شرکای 1+5 انتظار می رود تا تعهدات و مسئولیت های خویش را در قبال اجرای دقیق تعهدات خویش بعمل آورند .

محمدجواد ظریف اظهار داشت : ما در زمینه تروریسم ، افراط گرایی ، مخاطرات و چالش های مشترک در سطح جهانـی و منطقه داریم که با بررسی گذرای عمده اعمال تروریستی و مجریـان آن ، بدرستی استنتاج می گردد تماماً این رویکردها از یک منبع و فکر الهام می گیرند و تغییر این چالش نیز در گرو تـوجه بـه تغییر رفتارها و رویکردهای منابع تغذیه کننده افکار افراطی و تـروریستی می باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار ظریف و رییس مجلس سنای بلژیک چه گذشت؟

در دیدار ظریف و رییس مجلس سنای بلژیک چه گذشت؟