مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:262016-04-30اجتماعي

افزایش حقوق مستمری بگیران بزودی اعلام می شود


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بزودی با مشخص شدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان، میزان افزایش حقوق امسال را اعمال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدتقی نوربخش در مراسم ویژه اعزام اولین کاروان بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) گفت: در سال 95 خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی گسترش خواهد یافت سفرهای زیارتی و المپیاد ورزشی و برنامه های فرهنگی بازنشستگان نیز به اجرا در می آید.

وی بهبود خدمات اصلی و تکالیف قانونی سازمان تأمین اجتماعی در قبال بازنشستگان را نیز از برنامه های اصولی این سازمان برشمرد و گفت: در این رابطه برنامه ریزیهای خوبی انجام شده است و امیدواریم با بهبود وضعیت مالی سازمان امکان افزایش حقوق ها و بهبود وضعیت این عزیزان فراهم شود.

نوربخش گفت: بزودی و با مشخص شدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان، میزان افزایش حقوق سال جاری را اعمال می کنیم و امیدواریم با بهبود شرایط اقتصادی کشور و افزایش توان مالی سازمان تأمین اجتماعی حرکت موثر و قابل لمسی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه های فرهنگی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق مستمری بگیران بزودی اعلام می شود

افزایش حقوق مستمری بگیران بزودی اعلام می شود