مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:252016-04-30سياسي

لزوم تسریع در احیای باغ سیب کرج/ نابودی بخش قابل توجهی از درختان باغ


دادستان عمومی و انقلاب کرج با تاکید بر اینکه خشک شدن باغ سیب کرج می تواند ضمن ایجاد گرد و غبار، تاثیر منفی بر آب و هوای کرج و تهران داشته باشد و دستگاه قضایی اجازه تغییر کاربری نخواهد داد، - گفت: فلسفه احداث باغ سیب این بود که کریدور هوای کرج و تهران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حاجی رضا شاکرمی در گفت وگویی پس از برگزاری نشست حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز که با دستور جلسه بررسی مشکلات باغ سیب مهرشهر، تسریع در حل مشکلات چاه های این باغ، آبیاری تحت فشار و چگونگی احیای باغ سیب انجام شد، اظهار داشت: باغ سیب به عنوان یک نماد مطرح کشوری شناخته می شود که ژنتیک گیاهی آن حائز اهمیت است.

این باغ از 40، 50 سال پیش کاشته شده ولی تغییری در کاربری آن داده نشده است.

وی درباره این مجموعه توضیح داد: با توجه به طول عمر مفید درخت، باید از 30 سال پیش درختان جدید در این محدوده کاشت می شد که این اتفاق رخ نداده و اکنون لازم است برای آن چاره اندیشی شود و برای احیا و بازسازی آن اقدامات مقتضی پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم انجام شود.

دبیر کمیته حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان البرز با تشریح شرایط کنونی باغ سیب، توضیح داد: بخش قابل توجهی از درختان این مجموعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در احیای باغ سیب کرج/ نابودی بخش قابل توجهی از درختان باغ

لزوم تسریع در احیای باغ سیب کرج/ نابودی بخش قابل توجهی از درختان باغ