مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:162016-04-30اجتماعي

نخستین نمایشگاه دستاوردهای محصلان افغانستانی در مشهد افتتاح شد


نخستین نمایشگاه دستاوردهای و فعالیت های اتباع خارجی در مدارس و خدمات جمهوری اسلامی ایران برای این دانش آموزان امروز با حضور مدیران و مسئولان خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، نخستین نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های اتباع خارجی در مدارس و خدمات جمهوری اسلامی ایران برای این دانش آموزان، امروز با حضور مدیران و مسئولان خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

حسین شادکام معاون هماهنگی و امور اجرایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گزارشی از روند برگزاری این نمایشگاه را ارائه و از حضور مدیران و مسئولان استان خرسان رضوی در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

بعد از اجرای ورزش باستانی که با حضور تعدادی از دانش آموزان خراسانی اجرا شد، نمایشگاه توسط سید حامد ملکوتی تبار رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان خرسان رضوی افتتاح شد.

در نخستین روز این نمایشگاه که با حضور بسیاری از مدیران و مسئولان دولتی استان خراسان رضوی افتتاح شد، دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری دانش اموزان اتباع خارجی که اکثریت آنان را دانش آموزان افغانستانی به خود اختصاص دادند به نمایش گذاشته شد.

مهدی امینی ، مسئول امور تحصیلی مهاجران و اتباع خارجی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه دستاوردهای محصلان افغانستانی در مشهد افتتاح شد

نخستین نمایشگاه دستاوردهای محصلان افغانستانی در مشهد افتتاح شد