مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:362016-04-30ورزشي

با پایان رقابت 120 تکواندوکار قهرمانان مسابقات تکواندو دختران در قم معرفی شدند


رقابت های تکواندو قهرمانی دختران استان قم با پایان رقابت تکواندوکاران مدعی و معرفی نفرات اول تا سوم اوزان و رده های سنی مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، با فراخوانی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات تکواندو دختران قهرمانی استان قم انجام شده بود در مجموع 120 دختر مستعد و آینده دار این رشته برای حضور در رقابت ها و تلاش برای کسب عناوین برتر اعلام آمادگی کردند.

خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم نیز میزبانی این دوره از مسابقات قهرمانی تکواندو دختران قم را بر عهده داشت و یکی از موضوعاتی که موجب حساسیت و افزایش کیفیت و سطح فنی رقابت ها بین مدعیان کسب عناوین برتر شد، جنبه انتخابی این مسابقات بود.

هوگوپوشان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی و انتخابی تکواندو دختران استان قم در رده کمربند سبز و آبی در قالب انتخابی و در رده کمربند قرمز و مشکی رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان در قالب پیکارهای قهرمانی تکواندو قم به مصاف یکدیگر رفتند.

با پایان این رقابت ها و در رده کمربند سبز و آبی رده سنی خردسالان، الناز عندلیب، زهرا گلاب، هلیا نامداری، الهه تلخابی، رویا دوستی، مائده الله راد، فاطمه سادات شریفیون، ریحانه زنگنه، مائده کاظمی، زینب شکروی و دیانا چوبکیان بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست اوزان مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان رقابت 120 تکواندوکار قهرمانان مسابقات تکواندو دختران در قم معرفی شدند

با پایان رقابت 120 تکواندوکار قهرمانان مسابقات تکواندو دختران در قم معرفی شدند