مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:262016-04-30اجتماعي

فرماندار نطنز تاکید کرد ضرورت اجرای منشور حقوق شهروندی در ادارات نطنز


فرماندار شهرستان نطنز بر ضرورت اجرای منشور حقوق شهروندی در ادارات نطنز که از سوی دولت تعیین شده تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نطنز، یوسف حسنی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی نطنز با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو گفت: برخی از این مناسبت ها فرصت های ما را افزایش می دهد و مناسبت های خوبی پیش روداریم که دستگاه های مختلف تمهیدات لازم را در نظر گرفته اند.

وی افزود: روز معلم، روز کارگر و روز شوراها همگی مناسبت های مهمی هستند و در جهت تجلیل از مقام معلم از سوی اداره آموزش و پرورش تدارکاتی دیده شده است و در روز کارگر تجلیل از صنعتگران و کارگران نمونه را داریم.

فرماندار نطنز در خصوص آنچه باید در دستگاه های اجرایی انجام شود تحت عنوان حقوق شهروندی و حفظ حریم عمومی سخنانی گفت و تأکید کرد: بعضاً اطلاعات ناکافی مدیران و افراد به این موضوع صدمه میزند و در کارگروهی قرار است تعلیمات لازم در این مورد به مدیران مخصوصاً دستگاه های که با مردم ارتباط تنگاتنگی دارند داده شود.

فرماندار نطنز ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوان نسبت به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بهتر عمل کرد و دولت محترم دیدگاهی بسیار ویژه درباره تدوین منشور حقوق شهروندی ارائه داده است و ما ملزم به رعایت آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نطنز تاکید کرد ضرورت اجرای منشور حقوق شهروندی در ادارات نطنز

فرماندار نطنز تاکید کرد ضرورت اجرای منشور حقوق شهروندی در ادارات نطنز