مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:212016-04-30دانش

مسابقه استانی نجات تخم مرغ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد


مسابقه استانی نجات تخم مرغ، از سوی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک مدیریت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در دانشکده مهندسی برگزار  و برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو "از اهواز، مسابقه استانی نجات تخم مرغ، از سوی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک مدیریت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در دانشکده مهندسی برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

در این مسابقه 31 تیم دانشجویی و دانش آموزی از سراسر استان، سازه های خود را به همراه تخم مرغ درون آن، به وسیله بالابر از ارتفاع 15 متری به زمین پرتاب کردند که هیات داوران با معیارهایی همچون سالم ماندن تخم مرغ، دقت، زمان فرود و وزن سازه، تیم های شرکت کننده را ارزیابی کردند.

هیات داوران این مسابقه، گروه های برتر این مسابقه را به ترتیب اول تا سوم، تیم شیمی از دانشگاه شهید چمران اهواز، تیم نوین سازه از دانشگاه آزاد اهواز و تیم فیزیک از دانشگاه شهید چمران اعلام کردند و به هر سه گروه، جوایزی اهدا شد.

لازم به ذکر است، در این مسابقه تیم دانش آموزی آتزوری از دبیرستان نمونه دولتی شهید مجدزاده نیز شرکت داشت.

در این مسابقه که از ساعت 9 صبح شروع و تا ساعت دو ظهر ادامه داشت 32 تیم شرکت کردند، 16 تیم تخم مرغ را سالم و سه تیم تخم مرغ را با ترک به زمین رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه استانی نجات تخم مرغ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد

مسابقه استانی نجات تخم مرغ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد