مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:512016-04-30اجتماعي

«تمام قدم برای معلم برپا» در مدارس کشور


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: طرح سراسری «تمام قد برای معلم برپا» از 12 تا 18 اردیبهشت ماه در مدارس کشور برگزار می شود.

- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: طرح سراسری تمام قد برای معلم برپا از 12 تا 18 اردیبهشت ماه در مدارس کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، حامد علامتی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: طرح سراسری تمام قد برای معلم برپا از 12 تا 18 اردیبهشت ماه توسط اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در مدارس کشور برگزار می شود.

وی افزود: تکریم مقام معلم در دو سطح شهری و مدرسه ای انجام می شود و تلاش شده است تا این طرح در شأن معلمان برگزار شود.

در هر شهر به دنبال برگزاری یادواره ای فاخر هستیم همچنین تجلیل از معلمان شهید و ایثارگر یکی از برنامه های طرح تمام قد برای معلم برپا است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بهره مندی از روایات و جملات زیبا از بیانات رهبری و سایر علما و ادیان در بیان مقام و حقوق معلمان، تزیین میز معلم و استقبال صمیمانه از معلمان در هنگام ورود آنها به کلاس و تقدیم شاخه گل، استفاده از جملات و اشعار زیبا و هنری بر روی تخته، نصب اینفوگرافی و پوستر، همخوانی اشعار زیبا در تکریم معلمان در کلاس، تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تمام قدم برای معلم برپا» در مدارس کشور

«تمام قدم برای معلم برپا» در مدارس کشور