مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:012016-04-30ورزشي

دلایل جدایی «محراب قاسم خانی» از «دورهمی»


من و برادرم پیمان به مدت 3 سال است که اجازه فعالیت در تلویزیون نداریم و متاسفانه دوستان در سازمان صدا و سیما هیچ دلیلی برایم نیاورده اند و فقط گفتند ممنوع الکاری.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، محراب قاسم خانی که پیش از این در عناوین غیر رسمی از او به عنوان کارگردان برنامه دورهمی نام برده می شد، در گفت وگو با فارس درباره عدم حضورش از هفته پیش در این برنامه گفت: از هفته گذشته به من اعلام کردند که دیگر نباید در لوکیشن برنامه دورهمی حضور پیدا کنم و به عبارتی ممنوع الورود به لوکیشن شدم.

وی ادامه داد: تا الان هم برای رفع این ممنوعیت پیگیری های فراوانی کردم که لااقل دلیلش را متوجه شوم، اما متاسفانه دوستان در سازمان صدا و سیما هیچ دلیلی برایم نیاورده اند و تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که ممنوع الکاری.

نویسنده سریال پژمان در ادامه افزود: حتی از سه سال پیش من را در صدا و سیما ممنوع کردند و در این مدت نیز دو متن برای سریال نوشتم که یکی از آنها تلفن نام داشت و قرار بود تا مسعود ردایی و سعید آقاخانی آن را بسازند،اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و بعد از آن نیز چند قسمت از متن سریالی دیگر را در حال نگارش داشتم که به یکباره همه چیز منتفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل جدایی «محراب قاسم خانی» از «دورهمی»

دلایل جدایی «محراب قاسم خانی» از «دورهمی»