مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:262016-04-30اجتماعي

معاون آموزش و پرورش اردبیل: مطالبات معلمان تا 20 اردیبهشت پرداخت می شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همه مطالبات فرهنگیان همزمان با هفته معلم تا 20 اردیبهشت پرداخت شود.

- حسین برزگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: کلیه پرداختی های آموزش و پرورش به صورت متمرکز و از طریق خزانه پرداخت می شود و به مانند سایر دستگاه ها نیست که این مطالبات به شکل استانی پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مطالبات فرهنگیان همزمان با هفته معلم پرداخت می شود که مسئولان قول دادند تا 20 اردیبهشت همه این مطالبات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان شامل دو بخش است، تصریح کرد: بخشی از این مطالبات شامل کمک هزینه های ازدواج و فوت است که به دلیل عدم پرداخت آن از سال 90 به صورت کشوری جزو دیون محسوب شده و ما در حقیقت بدهکار فرهنگیان هستیم که در صورت رفع مشکلات کشوری پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: یک سری از مطالبات نیز مربوط به حق الزحمه امتحانات، اضافه تدریس شش ماهه 94، پرداختی پنج ماهه حقوق سرباز معلمان و پرداختی یک ماهه همکاران کار معین و قراردادی است که قرار است تا 20 اردیبهشت ماه پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزش و پرورش اردبیل: مطالبات معلمان تا 20 اردیبهشت پرداخت می شود

معاون آموزش و پرورش اردبیل: مطالبات معلمان تا 20 اردیبهشت پرداخت می شود