مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:262016-04-30اجتماعي

آسفالت محورهای منتهی به حرم منور رضوی بهسازی می شود


تا ابتدای تابستان محورهای منتهی به حرم با همکاری سازمان عمران شهرداری بهسازی شده و روکش آسفالت می شود.

- حمید ضمیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" اظهار داشت: روند اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان و زائران انجام می شود.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری 1200 تن تُناژ آسفالت مصرفی جهت اصلاح و بهسازی روکش آسفالت معابر منطقه به مساحت 11 هزار متر مربع در سطح منطقه ثامن استفاده شده است.

ضمیری درباره عملیات خاکی و بهسازی معابر و زمین های خاکی انجام شده در ماه نخست سال 95 گفت: عملیات خاکی به مساحت 3100 متر مربع در قطعه های 1 و 2 و 3500 متر مربع در قطعه های 3 و 4 انجام شده است.

شهردار منطقه ثامن مشهد بر ضرورت اجرای آسفالت با کیفیت اشاره داشته و عنوان کرد: به دلیل کم عرض بودن معابر درون بافت و قدیمی بودن بافت و وجود چاه های جاذب جهت جمع آوری آب های سطحی محدودیت استفاده از ماشین آلات سنگین جهت بهسازی زیرسازی ها داریم اما از تکنولوژی اجرای آسفالت با دستگاه فلاکس بهره گیری می شود و آزمایشات کیفی مستمر صورت می پذیرد.

ضمیری بر توسعه شبکه جمع آوری آب های سطحی و سرپوشیده کردن کانال ها تاکید داشته و خاطرنشان کرد: تا ابتدای تابستان محورهای منتهی به حرم با همکاری سازمان عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت محورهای منتهی به حرم منور رضوی بهسازی می شود

آسفالت محورهای منتهی به حرم منور رضوی بهسازی می شود