مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:152016-04-30دانش

دانشنامه خلیج فارس رونمایی شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از دانشنامه خلیج فارس در بنیاد دانشنامه نگاری ایران، بر ضرورت اطلاع رسانی دستاوردها و فعالیت های دانشگاهی و پژوهشی کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر محمد فرهادی با اشاره به بازدید اخیر خود از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: این مرکز طرح های مهمی مانند نمایه مقالات علمی پژوهشی کشور و جهان اسلام و همچنین رتبه بندی دانشگاه های کشور را با شاخص های مهم و معتبر در دست اجرا دارد؛ ولی اطلاع رسانی شایسته ای از آن صورت نمی گیرد، البته مراکز بسیاری همانند همین بنیاد دانشنامه نگاری ایران در عرصه آموزش عالی مشغول فعالیت هستند، ولی دستاوردهای آنها نشان داده نمی شود.

وی افزود: بنیاد دانشنامه نگاری ایران با تلاش علمی و جدیت بسیار، آثار بزرگی را با همکاری محققان برجسته کشور در زمینه دانشنامه نویسی و فرهنگ نامه نویسی تدوین کرده است که سال ها زمان برده است، ولی این فعالیت ها کمتر رسانه ای شده است.

وزیر علوم مستندسازی دستاوردهای علمی پژوهشی کشور را یک ضرورت دانست و بر ضرورت مستندسازی فناوری های ابداع شده توسط دانشمندان ایرانی در گذشته و دستاوردهای فناورانه زمان حال تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه خلیج فارس رونمایی شد

دانشنامه خلیج فارس رونمایی شد