مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:552016-04-30اجتماعي

تسکین زخم ها با آموزش


آموزش و یادگیری نه تنها یکی از ستون های اصلی هر جامعه است بلکه پلی است که مردم جهان می توانند برای رسیدن به هم از آن بگذرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس آموزش و پرورش ایسنا، شبکه یورونیوز در برنامه ای تحت عنوان جهان آموزش سعی دارد تلاش انسان ها را برای بهبود وضعیت آموزش در جهان دقیق تر و آشکارتر نشان دهد تا طرح های آموزشی که در کشورهای مختلف اجرا می شوند الهام بخش دیگر جوامع باشند.

هدف از این برنامه معرفی طیف متنوعی از شیوه های آموزشی در کشورهای مختلف است و این بار این شبکه خبری در یک گزارش جدید از میان این پروژه ها به سراغ دو پروژه، یکی در هاییتی و دیگری در کامبوج رفته و نگاهی به موفقیت این دو طرح آموزشی دارد: هاییتی؛ زندگی دوباره پس از قطع عضو رنان دختر جوان اهل هاییتی است که در زلزله پای خود را از دست داده بود؟ وقتی او را ملاقات کردیم 9 سال داشت و به خاطر آسیب هایی که دیده بود نمی خواست به مدرسه برود.

پنج سال از آن زمان گذشته و اکنون سوال این است که او امروز چه می کند؟ رنان در زلزله ای که پنج سال پیش در هاییتی رخ داد، یک پایش را از دست داد و با پروتزی که به جای پایش گذاشته بودند می توانست مثل هم سن و سالهایش به مدرسه برود و بازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسکین زخم ها با آموزش

تسکین زخم ها با آموزش