مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:312016-04-30اقتصادي

شهردار زرین آباد: کمبود ساخت و ساز از مهم ترین مشکلات شهرداری زرین آباد است


شهردار زرین آباد از کاهش درآمدهای شهرداری زرین آباد خبر داد و گفت: کمبود ساخت و ساز از مهم ترین مشکلات شهرداری زرین آباد است.

- ابراهیم جوان کیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به دلیل کاهش ساخت و ساز در شهر زرین آباد درآمدهای شهرداری این شهر به شدت کاهش یافته است در حال حاضر کمبود ساخت و ساز از مهم ترین مشکلات شهرداری زرین آباد به شمار می رود.

وی بابیان اینکه در تلاش هستیم با به محدوده آوردن فضاهای خالی در سطح شهر زرین آباد در راستای توسعه ساخت و ساز این شهر گام برداریم، خاطرنشان کرد: متأسفانه رغبت برای خریدوفروش اراضی کم بوده و این امر کاهش ساخت و ساز را به دنبال دارد.

شهردار زرین آباد با اشاره به اجرای طرح های متنوع در راستای افزایش ساخت و ساز در شهر زرین آباد عنوان کرد: در مناسبت های مختلف در طول سال با کاهش هزینه های شهرداری برای مردم در راستای رونق ساخت و ساز اقدام می شود.

وی به کمبود منابع مالی اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش ساخت و ساز در شهر زرین آباد درآمدهای شهرداری این شهر به شدت کاهش یافته است که در تلاش هستیم با ایجاد شرایط در راستای توسعه ساخت و ساز اقداماتی انجام شود.

جوان کیا با اشاره به اجرای پروژه های جدول کشی و رنگ آمیزی در شهر زرین آباد گفت: در سال گذشته 630 متر از جداول این شهر رنگ آمیزی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زرین آباد: کمبود ساخت و ساز از مهم ترین مشکلات شهرداری زرین آباد است

شهردار زرین آباد: کمبود ساخت و ساز از مهم ترین مشکلات شهرداری زرین آباد است