مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:212016-04-30سياسي

سرکشی دولت به حساب های بانکی برای رسیدگی به امور مالیاتی


رییس کل سازمان امور مالیاتی دستورالعمل نحوه بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک از طرف این سازمان را ابلاغ کرد که نحوه سرکشی ماموران مالیاتی به حساب های بانکی را مشخص کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، رییس کل سازمان امور مالیاتی هفته گذشته دستورالعمل نحوه بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک از طرف این سازمان را ابلاغ کرده است که نحوه نحوه سرکشی ماموران مالیاتی به حساب های بانکی را تعیین می کند.

سید کامل تقوی نژاد در این دستورالعمل آورده است: نظر به سوالات مطروحه در خصوص نحوه عمل در مورد اطلاعات تراکنش های بانکی واصله و به منظور وحدت رویه اجرایی، مقرر می دارد ادارات کل امور مالیاتی در اسرع وقت به شرح زیر اقدام نمایند: در هر اداره کل متناسب با حجم اطلاعات دریافتی، یک یا چند گروه رسیدگی ویژه زیر نظر یکی از روسای امور مالیاتی که در امر حسابرسی مالیاتی دارای تبحر، دانش و تجربه کافی باشد، تشکیل شده و مشخصات مامورین مالیاتی مذکور به همراه رونوشتی از احکام صادراه برای ایشان به دفتر فنی و حسابرسی اعلام شود.

رسیدگی به اطلاعات تراکنش های بانکی واصله به ترتیبی که در این دستورالعمل تعیین می شود، در اجرای ماده 29 آیین نامه اجرایی ماده 219 قانون مالیات های مستقیم، توسط گروه یا گروه های رسیدگی مذکور صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی دولت به حساب های بانکی برای رسیدگی به امور مالیاتی

سرکشی دولت به حساب های بانکی برای رسیدگی به امور مالیاتی