مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:512016-04-30حوادث

مدیر کل سازمان آتش نشانی شهریار: 2 خودرو در شهریار طعمه حریق شد


مدیر کل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از طعمه حریق شدن دو خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، یاسر حیدریان صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش نشانی 101 مرکزی شهریار اظهار کرد: یک دستگاه خودرو پراید در فاز یک اندیشه طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: ساعت 11 و 25 دقیقه صبح روز نهم اردیبهشت ماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودرو پراید واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان شاهد شرقی گزارش شد.

مدیر کل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار افزود: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

حیدریان ابراز کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک دستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده و بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش نشانی توسط افراد حاضر در محل به وسیله خاموش کننده دستی کنترل و آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل توصیه های لازم را به مالک خودرو ارائه کردند.

*طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو پیکان در فاز یک اندیشه وی بیان کرد: همچنین ساعت 19 و 31 دقیقه شب هشتم اردیبهشت ماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودرو پیکان واقع در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل سازمان آتش نشانی شهریار: 2 خودرو در شهریار طعمه حریق شد

مدیر کل سازمان آتش نشانی شهریار: 2 خودرو در شهریار طعمه حریق شد