مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:112016-04-30دانش

در قالب اردوهای جهادی 3600 دانشجوی مازندرانی به مناطق محروم اعزام می‎شوند


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: 3 هزار و 600 دانشجو در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام می‎شوند.

- شهرام نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری، از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی در دانشگاه های مازندران خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت نام برای حضور در اردوهای دانشجویی از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شده و تا خرداد ماه ادامه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری 3 هزار و 600 نفر از دانشجویان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم مازندران اعزام می‎شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران افزود: در اردوهای دانشجویی اقدامات عمرانی، خدمات رسانی، برنامه های آموزشی و فرهنگی در حوزه بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

این مسئول زمان اجرای اردوهای جهادی دانشجویان در سطح مناطق محروم استان را بعد از پایان امتحانات دانشجویان اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده دانشجویان در 200 گروه 15 تا 20 نفره در مناطق محروم استان حضور می یابند.

وی اضافه کرد: اردوهای دانشجوی دانشگاه های مازندران در مناطق هزار جریب، کیاسر، اشکورات و منطقه سوادکوه برپا می شود و برای برپایی این اردوها نیازسنجی مناسبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قالب اردوهای جهادی 3600 دانشجوی مازندرانی به مناطق محروم اعزام می‎شوند

در قالب اردوهای جهادی 3600 دانشجوی مازندرانی به مناطق محروم اعزام می‎شوند