مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 05:512016-04-30پزشكي

بدهی بیمه ها به علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مرز 70 میلیارد تومان رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی سازمان های بیمه گر به علوم پزشکی این استان به مرز 70 میلیارد تومان رسید.

- رضا چمن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دریاسوج اظهار داشت: دانشگاه های علوم پزشکی کشور 7 تا 8 ماه در پرداخت مطالبات بخش بهداشت و درمان تأخیر دارند و ممکن است در میزان این بدهی بین 2 تا 3 ماه بین دانشگاه های مختلف کشور تفاوت وجود داشته باشد.

وی تأخیر در پرداخت مطالبات بیمارستان های کشور را به سبب تأخیر سازمان های بیمه گر در پرداخت بدهی خود به دانشگاه های علوم پزشکی دانست و افزود: در این مورد چاره اندیشی هایی نیز شده است، یکی از راه هایی که مدنظر قرار گرفته این است که بانک رفاه به عنوان بانک واسط مطالباتی که دانشگاه ها از تأمین اجتماعی دارند را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه قراردادهایی منعقد و کارهایی نیز انجام شده است، بیان کرد: فرمت قرارداد به این نحو است که بانک رفاه 60 درصد مطالبات دانشگاه ها و بیمارستان ها از سازمان های بیمه گر را به صورت وام و با در نظر گرفتن شرایطی پرداخت می کند.

رییس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی این استان در حال حاضر حدود 70 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر مطالبات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی بیمه ها به علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مرز 70 میلیارد تومان رسید

بدهی بیمه ها به علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مرز 70 میلیارد تومان رسید