مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 05:362016-04-30سياسي

مازندران نیازمند برخورداری از منطقه آزاد تجاری است


منتخب مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به مقولات توسعه ای استان، گفت: مازندران نیازمند برخوداری از منطقه آزاد تجاری است.

- علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری"، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های استان، مازندران نیازمند یک منطقه آزاد تجاری است.

وی افزود: باید کارشناسان اهل فن با دانش خود و با شناسایی امکانات و در نظر گرفتن ظرفیت ها این منطقه را در استان شناسایی کنند.

یوسف نژاد گفت: شناسایی منطقه آزاد تجاری موضوعی فراملی بوده زیرا فضا برای افزایش ارتباط اقتصادی میان کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای سی آی اس بیشتر می شود.

وی بیان داشت: وجود منطقه مناسب، فرودگاه، گمرک و بسیاری از زیرساخت ها برای تعیین منطقه ویژه اقتصادی در استان فراهم است که باید ازاین جایگاه برای توسعه استان استفاده کنیم.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجمع نمایندگان در استان پیگیر این موضوع خواهد بود, گفت: باید در اجرای این امر از نظرات غیرکارشناسانه واظهار نظرات سلیقه ای خودداری کنیم.

نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود افزود: ممکن است منطقه ویژه اقتصادی 200 کیلومتر مربع باشد که چند شهر یا شهرستان را شامل شود که این نیز خود یک ظرفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند برخورداری از منطقه آزاد تجاری است

مازندران نیازمند برخورداری از منطقه آزاد تجاری است