مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 23:562016-04-29سياسي

فرماندار بندر ماهشهر: مردم بندر ماهشهر حماسه دیگری را رقم زدند


مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات 10 اردیبهشت حضور گسترده و فعالی داشتند و حماسه دیگری را در صحنه سیاسی منطقه، استان و کشور رقم زدند.

- منصور قمر لحظاتی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: روند شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی انتخابات آغاز شد و در حال حاضر تجمیع آرا در مرکز حوزه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مردم هرگز به شایعات توجه نکنند، ادامه داد: این روند با حضور و نظارت هر دو کاندیدای این حوزه انتخابیه در حال انجام است و تا ساعتی دیگر نتیجه قطعی مشخص و اعلام خواهد شد.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم این حوزه انتخابیه امروز حضوری گسترده و فعال داشتند و حماسه دیگری را در صحنه سیاسی منطقه، استان و کشور رقم زدند.

قمر در پایان متذکر شد: مردم این منطقه بارها و در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که هرجا نیاز به حضور آنها باشد با تمام توان به میدان خواهند آمد و از آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/72029/ذ10 http://fna.

ir/Z5K2VN نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بندر ماهشهر: مردم بندر ماهشهر حماسه دیگری را رقم زدند

فرماندار بندر ماهشهر: مردم بندر ماهشهر حماسه دیگری را رقم زدند