مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 23:412016-04-29اقتصادي

مسکن مهر مرد عمل می خواهد/طعنه های مسکنی به وزیر راه


شماری از متقاضیان مسکن مهر در واکنش به اظهارات وی درباره طرح مهر تاکید کردند: آقای آخوندی شما در این سه سال مسئولیت چه گلی به سر ما زدیدجز بدقولی؟ - شماری از متقاضیان مسکن مهر با اشاره به ضرورت کنار رفتن وزیر راه از صندلی وزارت در واکنش به اظهارات پوپولیستی وی درباره طرح مهر تاکید کردند:آقای آخوندی شما در این سه سال مسئولیت چه گلی به سر ما زدیدجز بدقولی؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، کمتر برنامه ای را در حوزه های راه و مسکن طی عمر دولت یازدهم می توان یافت که در آن عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طرح مسکن مهر را مورد انتقاد شدید قرار نداده باشد.

وی در تازه ترین اظهارات در گردهمایی مدیران ارشد و روسای شعب بانک مسکن گفت: متأسفانه در دولت های نهم و دهم با این شعار عام پسند که نیازی به پس انداز برای خانه دار شدن نیست با 500 هزار تومان می توان خانه دار شد، رژیم پس انداز از بین رفت و در اواخر دهه هشتاد شاهد اضمحلال رژیم پس انداز مسکن و تشویق سیاست مصرف مسکن بدون پس انداز بودیم.

وی افزود: در حالی که مصرف بدون پس انداز مسکن در اقتصاد حتما تورم دارد و سیاست شکست خورده ای در تمام دنیا داشته است.

نه تنها در بخش مسکن بلکه در هر حوزه ای در تمام دنیا این تجربه وجود دارد که تولید انبوه آن کالا بدون سیستم پس انداز به تورم انجامیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر مرد عمل می خواهد/طعنه های مسکنی به وزیر راه

مسکن مهر مرد عمل می خواهد/طعنه های مسکنی به وزیر راه