مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 20:412016-04-29سياسي

نتایج شمارش آراء استان گلستان از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود


رییس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان گفت: مردم استان به شایعات و گمانه زنی ها توجه نکنند و نتایج شمارش آراء در صندوق ها از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عیسی غلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات در بستری سالم و مناسب ادامه دارد و مجموعه تمهیدات برای کنترل و نظارت در نظر گرفته شده و بازرسان نیز در شهرستان ها مستقر هستند.

وی افزود: مردم به شایعات و گمانه زنی ها توجه نکنند و پس از شمارش آراء نتایج از طریق ستاد انتخابات گلستان اعلام می شود و اخباری که از جانب ستاد نباشد، رسمیت ندارد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان تصریح کرد: هر فردی نسبت به روند انتخابات یا موارد دیگری در این باره شکایت دارد می تواند شکایت خود را با شماره تلفن 32256140 در میان بگذارند.

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه 863 شعبه اخذ رای در گلستان برای مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است، اظهار داشت: هیئت نظارت در هر دوره انتخابات موظف است بر سلامت انتخابات نظارت کند تا جلوی تخلفات و اقدامات غیرقانونی را بگیرد.

وی به تخلفاتی که در دور دوم اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: بخشی از این تخلفات به مراجع قضایی ارائه شده و بخشی دیگر پس از پایان رای گیری جمع بندی و ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج شمارش آراء استان گلستان از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود

نتایج شمارش آراء استان گلستان از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود