مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:362016-04-29اقتصادي

کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست اجرای طرح هادی در کشور را دارد


مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست در اجرای طرح هادی در کشور را در سال 94 کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، ابراهیم فرزانه ظهر امروز در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان های بویراحمد و دنا اظهار داشت: از سوی بنیاد مسکن 14 پروژه در شهرستان بویراحمد و 10 پروژه در شهرستان دنا از محل ماده 180 در نظر گرفته شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته در شهرستان دنا صفر درصد بود گفت: 100 درصد طرح های بنیاد مسکن در این شهرستان اجرا شد.

وی میزان تخصیص اعتبار شهرستان بویر احمد را 30 درصد خواند و تصریح کرد: 100 درصد طرح های پیش بینی شده در این شهرستان اجرایی شدند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست را در اجرای طرح هادی در کشور در سال 94 کسب کرد عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبار با تلاش همکاران کل پروژه های بنیاد مسکن در بهمن ماه 94 به اتمام رسید.

فرزانه با بیان اینکه 200 هزار تن قیر رایگان در کشور بین روستاها توزیع شد عنوان کرد: حدود 50 هزار تن قیر در استان اجرایی و آسفالت شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست اجرای طرح هادی در کشور را دارد

کهگیلویه و بویراحمد مقام نخست اجرای طرح هادی در کشور را دارد