مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:212016-04-29سياسي

فرماندار شهرضا: مشارکت بالای مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی می شود


بستر برای حضور مردم فراهم است چون مشارکت بالای مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی در عرصه های بین المللی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن گلابی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان که به مناسبت برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: فرایند برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهرضا از ساعت 8 صبح امروز جمعه دهم اردیبهشت ماه آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل و شعب اخذ رأی همانند دور اول انتخابات دهم بود و تغییرات چشمگیری نداشتیم افزود: در تمام 132 شعبه اخذ رأی دستگاه های هویت سنج نصب شده و تنها کسانی می توانند رأی بدهند که در مرحله قبل در شهرضا رأی داده و یا اصلا در رأی گیری شرکت نکرده باشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به مشارکت گسترده مردم این شهرستان در انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی در شعب اخذ رأی وجود نداشته است و همه چیز کنترل شده است.

وی با بیان اینکه هر کسی در انتخابات با رأی مردم انتخاب شود نماینده همه اقشار است بیان کرد: ساعت رأی گیری بر اساس اعلام مراجع قانونی تا ساعت 18 امروز جمعه 18 اردیبهشت ماه است اما در صورتی که نیاز به تمدید مهلت رأی گیری باشد پس از گزارش به استانداری و اخذ مجوز از وزارت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرضا: مشارکت بالای مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی می شود

فرماندار شهرضا: مشارکت بالای مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی می شود