مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:562016-04-29سياسي

فرماندار مهریز مطرح کرد حضور پرشور زنان مهریزی در 6 شعبه ویژه خواهران


فرماندار مهریز با اشاره به حضور خوب مردم مهریز در پای صندوق های رای گفت: زنان مهریزی نیز حضوری پرشور در 6 شعبه ویژه خواهران دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، سیدمحمد رستگاری، عصر امروز در بازدید از شعب اخذ رای شهرستان مهریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان مهریز 53 شعبه اخذ رای از ساعات آغاز رای گیری، فعالیت خود را آغاز کرده اند که 37 مورد از شعب ثابت و 16 مورد سیار بوده است.

وی عنوان کرد: 27 شعبه نیز شهری و 26 شعبه روستایی است ضمن اینکه شش شعبه ویژه خواهران در این شهرستان پیش بینی شده بود که استقبال خوبی از سوی زنان مهریزی از این شعبه ها صورت گرفت.

فرماندار مهریز حضور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای را خوب ارزیابی کرد و افزود: البته مردم معمولا عصرها استقبال بیشتری نشان می دهند و بخش قابل توجهی از آرا در هر دوره عصرها به صندوق ها انداخته می شود.

رستگاری با بیان اینکه در مجموع هزار و 300 نفر در شهرستان مهریز کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای اجرایی، نظارت، بازرسی و .

مراحل برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی گزارش شده، عنوان کرد: تاکنون تخلف جدی که روند برگزاری انتخابات را مختل کند، گزارش نشده و انتخابات در شهرستان مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهریز مطرح کرد حضور پرشور زنان مهریزی در 6 شعبه ویژه خواهران

فرماندار مهریز مطرح کرد حضور پرشور زنان مهریزی در 6 شعبه ویژه خواهران