مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:212016-04-29سياسي

زمینه ای برای اعتماد کردن به آمریکا وجود ندارد


ائمه جمعه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: دولت آمریکا بد عهدی کرده و نشان دادند که قابل اعتماد نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: عمل صالح و تقوا نجات دهنده انسان ها است.

وی تصریح کرد: انسان با انجام کارهای نیک و عمل صالح و رعایت تقوای الهی نزد خداوند متعال و سبحان پاداش عظیمی دارد و در این دنیا و آخرت نجات پیدا می کند.

امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: آنچه که سبب دوری انسان ها از انجام انواع گناهان و زشتی ها می شود، رعایت تقوای الهی بوده است.

صفایی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، بیان کرد: حضرت امام موسی کاظم(ع) در راه اشاعه دین مبین اسلام، بیان احکام الهی و اشاعه فرهنگ اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند.

وی با تبریک 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم، گفت: معلمان در جامعه از شأن و جایگاه بالایی برخوردار بوده و همیشه باید قدردان خدمات و زحمات این قشر باشیم.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه معلمان قشر زحمت کش و پرتلاشی هستند، اظهار داشت: معلمان در تعلیم و تربیت افراد در جامعه نقش و تأثیر بسزایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ای برای اعتماد کردن به آمریکا وجود ندارد

زمینه ای برای اعتماد کردن به آمریکا وجود ندارد