مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 14:252016-04-29بين الملل

اتهام فساد مالی به دولت سابق هند


در سال 2014 به علت ابهاماتی در مناقصه شرکت ایتالیایی، این قرارداد از سوی دولت وقت هند لغو و تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" از دهلی نو، در پی محکومیت چند مقام دولت سابق هند در دادگاه عالی در ایتالیا به گرفتن رشوه از مسئولان یک شرکت این کشور، نمایندگان مجلس سنای هند رسیدگی به این فساد مالی را خواستار شدند.

این دادگاه اعلام کرده است، در جریان قرارداد خرید 12 فروند بالگرد به ارزش560 میلیون یورو از شرکتی ایتالیایی در سال2010 میلادی، 55 میلیون یورو رشوه به مقامات هندی پرداخت شده است.

آمیت شاه، رییس حزب بی جی پی حزب حاکم هند نیز از مقامات حزب کنگره، حزب حاکم دولت پیش خواسته است که پاسخگوی این فساد مالی باشند.

آمیت شاه افزود، رییس حزب کنگره به مردم باید توضیح دهد.

رشوه داده شده و این در دادگاه ایتالیا تایید شده است.

این پول به چه کسی رسیده؟، این را باید حزب کنگره پاسخ دهد.

در سال 2014 به علت ابهاماتی در مناقصه قرارداد خرید بالگرد از شرکت ایتالیایی و اتهام رشوه، این قرارداد از سوی دولت وقت هند لغو و تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود.

سونیا گاندی، رییس حزب کنگره متهم کردن وی را برای دریافت رشوه بی اساس و دروغ خوانده و اعلام کرده است، دولت جدید 2 سال است تشکیل شده، تحقیقات را سریع تر انجام دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام فساد مالی به دولت سابق هند

اتهام فساد مالی به دولت سابق هند