مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:212016-04-29سياسي

ساعاتی پیش استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد


استاندار لرستان با حضور در شعب انتخابی شهرستان بروجرد از نزدیک از روند رای‏گیری در این شهرستان بازدید کرد.

- استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد استاندار لرستان با حضور در شعب انتخابی شهرستان بروجرد از نزدیک از روند رای‏گیری در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بروجرد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگار این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در همه صحنه ها طی 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدهای دشمنان را به فرصت برای کشور و نظام تبدیل کرده است.

وی به نقشه های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: حضور همیشگی مردم در همه صحنه ها در همه برهه های تاریخ نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

استاندار لرستان، مشارکت مردم در سه حوزه انتخابیه اخذ رای در استان لرستان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: میزان مشارکت مردمی از آغاز رای گیری در این استان مطلوب بوده است.

بازوند ادامه داد: میزان مشارکت مردمی استان لرستان در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از میانگین کشوری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در سه حوزه انتخابیه استان لرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون مرحله نخست پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعاتی پیش استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد

ساعاتی پیش استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد