مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:112016-04-29سياسي

مقاومت مردم جواب عهدشکنی آمریکا را می دهد/ نباید بگوییم برجام از انقلاب مهمتر است


خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران گفت: فقط و فقط مقاومت مردم می تواند جواب عهدشکنی های آمریکایی ها را بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم"، آیت الله سیداحمد خاتمی خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران از سوی دولت آمریکا، اظهار داشت: مسئولان ما به انگیزه خدمت در مذاکرات هسته ای جلو رفتند، اما آمریکا بدعهدی می کند و به تعبیر مقام معظم رهبری روی کاغذ می گویند تحریمی نیست، اما در عمل مانع از مبادلات می شوند.

در این مسئله نباید بگوییم برجام از انقلاب هم مهمتر است و نباید بگوییم کشور رفته چرا که با وجود رهبری این سخنان بی معناست.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه سیاست خارجی آمریکا با راهزنی و دزدی سرگردنه دو میلیارد دلار پول شما مردم را غارت کرد و دولت آمریکا هم آن را تایید کرد و دلیل شان هم این بوده که ایران در کشته شدن تفنگداران آمریکایی در پایگاه آنها در لبنان نقش داشته، اما باید سند بیاورند که به چه دلیلی این غارت را انجام داده اند؟ آیت الله خاتمی تاکید کرد: با این روندی که پیش می رود تمام اموال را بعید نیست غارت کنند و اصلا بگویند چرا انقلاب کردید و شاه را از کشور بیرون کردید؟ خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه اقدامات آمریکا بدعهدی است، گفت: رییس جمهور در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم جواب عهدشکنی آمریکا را می دهد/ نباید بگوییم برجام از انقلاب مهمتر است

مقاومت مردم جواب عهدشکنی آمریکا را می دهد/ نباید بگوییم برجام از انقلاب مهمتر است