مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:112016-04-29سياسي

امام جمعه اردبیل: کاندیداها به رأی مردم تمکین کنند


کاندیداها و طرفداران آنها باید به رأی مردم تمکین کرده و به آن احترام بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در هنگام رأی دادن در مسجد منصوریه اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور با شکوه مردم نمودی از بلوغ و بصیرت آنهاست و صحبت اصلی من با کاندیداهاست که حتماً به قانون تمکین کرده و هر چه رأی مردم باشد به آن احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: ما در سال 88 به دلیل خارج شدن از مدار قانون و تسلیم نشدن در برابر رأی مردم ضربه سختی را دهیم که این خود نمادی از بی احترامی به رأی مردم و تمکین نکردم به خواسته های آنها بود.

امام جمعه اردبیل معیار را رأی مردم دانست و گفت: کاندیداها و طرفداران آنها باید از توهم خیالی در پیروزی انتخابات پرهیز کنند چرا که در سیستم انتخاباتی کشور آرایی که مردم به صندوق می ریزند و شمارش آن در کمال صحت، دقت و اعتماد بالا انجام می شود.

عاملی از کاندیداها خواست تا با مدیریت مناسب فردای انتخابات در صورت پیروزی یا عدم موفقیت نقش اصلی را در مدیریت درست به عمل آورند و از در ناسازگاری با قانون و رأی مردم وارد نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر خدای ناکرده بحرانی بعد از انتخابات به وجود آید جز سرافکندگی و شرمندگی به رأی اهالی این استان هیچ نتیجه ای را به همراه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: کاندیداها به رأی مردم تمکین کنند

امام جمعه اردبیل: کاندیداها به رأی مردم تمکین کنند