مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:052016-04-29سياسي

مردم و کاندیداها میدان رقابت را به فضای رفاقت تبدیل کنند


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آنچه که در این مدت از همه جریانات و جناح ها مشاهده شد فهم مشترک همه جریانات برای خدمت خالصانه به مردم بوده و لازم است مردم پس از انتخابات، - میدان رقابت را به فضای خدمت، رفاقت، محبت و دوستی تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، آیت الله سیداحمد میرعمادی در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و حتی یک رای هم در این مرحله سرنوشت ساز است.

وی افزود: طبیعتاً مردمی که دوست دارند منتخب آن ها به مجلس راه یابد باید با احساس مسئولیت پای صندوق های رای بیایند و رای خود را بیندازند تا نماینده یا منتخب شان انتخاب شود.

میرعمادی با اشاره به این که در مرحله دوم انتخابات دهم تعداد کاندیداها محدود است، اضافه کرد: در این مرحله انتخاب اصلح از دقت و حساسیت بیشتری برخوردار است و انتظار می رود همان گونه که مردم در مرحله اول با سلامت و امنیت حضور حداکثری را در سرنوشت خود رقم زدند و چهار نفر را به مرحله دوم رساندند در این مرحله نیز با همان اشتیاق و شور و علاقمندی به سرنوشت، تعالی و پیشرفت جامعه پای صندوق اخذ رای بیایند و نماینده خود را به مجلس بفرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و کاندیداها میدان رقابت را به فضای رفاقت تبدیل کنند

مردم و کاندیداها میدان رقابت را به فضای رفاقت تبدیل کنند