مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 12:402016-04-29اقتصادي

پارادوکس بین قیمت و کیفیت خودرو


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از بررسی گرانی خودرو در کمیسیون صنایع و معادن در هفته آتی خبر داد و گفت:بین قیمت و کیفیت خودرو رابطه منطقی وجود ندارد.

- غلام محمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا گفت: بین قیمت و کیفیت خودرو رابطه منطقی وجود ندارد و در واقع شاهد نوعی پارادوکس بین قیمت و کیفیت خودرو هستیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو با این کیفیت توجیهی ندارد، افزود: وقتی مدل یک خودرو و برخی از آپشن های آن تغییر می کند،دلیل بر طراحی جدید خودرو نیست، لذا با این بهانه نباید قیمت خودرو را افزایش داد.

زارعی با تاکید براینکه باید الگوهای جدید طراحی شده و جایگزین خودروهای قدیمی شود، ادامه داد: اگرخودروسازان هیچ اراده ای برای افزایش کیفیت و ارائه مدل های جدید نداشته باشند، بازار داخلی را از دست خواهند داد.

تحقق اقتصاد مقاومتی با کیفی سازی محصولات امکانپذیر خواهد شدوی با بیان اینکه حفظ صنعت خودرو و تقویت تولید و اشتغال یکی از اولویت های مهم کشور است،یادآورشد:تحقق اقتصادمقاومتی با افزایش تولید داخلی،کیفی سازی محصولات، کاهش وابستگی به واردات و جلوگیری از خروج ارز امکانپذیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارادوکس بین قیمت و کیفیت خودرو

پارادوکس بین قیمت و کیفیت خودرو