مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:462016-04-29پزشكي

توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی استان گیلان در دستور کار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی استان گیلان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شاهرخ یوسف زاده چابک در نخستین جشن گرامی داشت خدمتگزاران عرصه سلامت در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مسیر پیش رو می خواهد بهترین خدمات درمانی را با بالاترین سطح کیفیت به مردم عرضه کند و این امر، جز با همکاری و کمک خدمتگزاران و کادر درمان امکان پذیر نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: روز جهانی کارگر بهانه ای است که قدردان افرادی باشیم که بدون ادعا بار سنگینی از خدمات و فعالیت هایی که در حوزه درمان انجام می شود، بر شانه آن ها است.

وی افزود: در عرصه فعالیت های مربوط به سلامت، همیشه افرادی که در خط مقدم هستند و بیشتر به چشم می آیند، پزشکان و کادر درمان و واحدهای اداری هستند اما این خیل عظیمی که سنگینی بار سلامت بر شانه های آن ها سنگینی می کند و کمتر دیده می شوند و تقریبا"نزدیک به یک سوم نیروهای علوم پزشکی گیلان از خدمتگزاران عرصه درمان تشکیل شده است.

یوسف زاده چابک افزود: در تمام دنیا رسم بر این است که افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می کنند از جایگاه ویژه ای برخوردارند و در طول تاریخ بشریت این جایگاه وجود داشته است؛ حتی گروه هایی که در این عرصه فعالیت دارند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی استان گیلان در دستور کار است

توسعه خدمات پزشکی و بهداشتی استان گیلان در دستور کار است