مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:252016-04-29سياسي

قاسم سلیمانی و معیارهای شهادت


اگر حق را بشناسیم، اهل آن را می شناسیم و اساس شناخت اهل حق، منطبق بر شناخت حق است و اگر در این مسیر در بحث شهید، حقی را که برای آن شهید شد، - شناختید، به شهید نائل می شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، سردار"قاسم سلیمانی" که عصر روز گذشته در نخستین یادواره شهید مدافع حرم "حاج حسین بادپا" در کرمان سخن می گفت، اظهار کرد: اگر خواهان اتصال به قافله شهدا هستیم، بدانیم رسم رسیدن به شهدا همان رسم و خط و سیره ای است که حسین بادپا بر آن مراقبت کرد و به معبود و خواسته خود نائل شد و خداوند هم خواسته او را اجابت کرد.

وی افزود: محاسن سپید کرده ها که از نسل مجاهدان و در عطش دوستان شهید و در خوف پایان زندگی به سر می برند، امیدواریم که خداوند بر این خوف بیفزاید، زیرا اگر خائف از عمرمان شویم، همه چیز درست می شود،مشکل جایی است که غافل از عمر می شویم،اگر خائف شدیم،غافل نمی شویم.

حسین بادپا که با اصرار خودش را به قافله رساند، چه بسا از قافله جلو زد و نه تنها توانست کلام غیبی شهید یوسف اللهی را در پیشگاه خداوند به اراده دیگری از خداوند تبدیل کند، چه بسا از شهید یوسف اللهی پیشی گرفت.

وی بیان کرد: فرصت های ما فرصت های مهمی است و اگر ما و شما جوانانی که بعضا به ما مراجعه کرده و می گویید می خواهید مدافع حرم و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم سلیمانی و معیارهای شهادت

قاسم سلیمانی و معیارهای شهادت