مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-04-29سياسي

دولت به جای مچ گیری بهتر است اموال بلوکه شده ایران را بازگرداند


بهتر است دولت به جای مچ گیری به فکر بازگرداندن اموال بلوکه شده ایران طبق برجام باشد.

- حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به بررسی حکم دادگاه عالی آمریکا مبنی بر پرداخت 2 میلیون دلار غرامت از محل دارایی های بلوکه شده ایران به خانواده های آمریکایی کشته شده در حملات سال 1983، اظهار داشت: متأسفانه این مبلغ از زمان های بسیار قبل بوده و برحسب سرمایه گذاری هایی که دولت های اصلاحات و نهم و دهم انجام دادند، نبوده است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها نشان دادند غارت گری و دزدی نیز سرلوحه کار آنها است، برخی دولتی ها به جای اینکه منابع مالی و اقتصاد کشور را نجات دهند و به گرفتاری های اقتصادی مردم توجه کنند وارد حواشی می شوند که به هیچ وجه به نفع کشور نیست.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات تأکید کرد: با توجه به اینکه آمریکایی ها در برجام موظف شدند اموال بلوکه شده ایران را بازگردانند، دولت وظیفه دارد به جای انداختن تقصیر بر گردن دولتی دیگر اموال بلوکه شده ایران را بازگرداند.

فومنی افزود: آمریکایی ها آن قدر دروغ گو، خائن و دزد هستند که از موقعیت بررسی حکم دادگاه عالی آمریکا مبنی بر پرداخت 2 میلیون دلار غرامت از محل دارایی های بلوکه شده ایران به خانواده های آمریکایی کشته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای مچ گیری بهتر است اموال بلوکه شده ایران را بازگرداند

دولت به جای مچ گیری بهتر است اموال بلوکه شده ایران را بازگرداند