مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-04-29سياسي

توصیه های کارگری رهبری در آستانه روز کارگر/خودروهای آمریکایی چرا وارد می شود؟


رهبر معظم انقلاب با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی و طرح توصیه هایی در این زمینه از واردات خودروهای آمریکایی به شدت انتقاد کردند و فرمودند خود آمریکایی ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، - رغبتی به خرید آنها ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از کارگران با اشاره به ادامه خصومت های آمریکا، افزودند: آمریکایی های غیرقابل اعتماد، با اصرار بر تحریم های مختلف ایران تلاش می کنند با ایجاد ایران هراسی عملاً در راه تعاملات اقتصادی کشور با خارج مانع تراشی کنند.

رهبر انقلاب با تشکر از زحمات و تلاش های جامعه کارگری کشور و اظهار ارادت نسبت به کارگران، کار و تلاش در جامعه را ارزش خواندند و گفتند: هر فردی که در جامعه مشغول کار است؛ اعم از مسئول، وزیر، استاد دانشگاه، دانشجو، طلبه، مدیر و دیگران، به معنای عمومی کلمه کارگر است و در واقع، تولید ارزش می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه از دیدگاه اسلام، بیکاری، تنبلی و وقت گذرانی بیهوده ، ضدّارزش است، افزودند: باید همه کسانی که در عرصه های مختلف مشغول کار هستند، علاوه بر بالا بردن کیفیت کار، حق آن کار را ادا و خود را وقف کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های کارگری رهبری در آستانه روز کارگر/خودروهای آمریکایی چرا وارد می شود؟

توصیه های کارگری رهبری در آستانه روز کارگر/خودروهای آمریکایی چرا وارد می شود؟