مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-04-29سياسي

فرمانده یگان های ویژه: پلیس هیچ دخالتی در انتخابات نخواهد داشت


فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی 100 درصدی این یگان تصریح کرد: پلیس هیچ دخالتی در روند اجرایی و برگزاری انتخابات نداشته و نخواهد داشت و در مقابل مخلاّن نظم و امنیت بطور جد، - خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات امن دوره دوم مجلس شورای اسلامی توسط قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا، اظهار داشت: اولویت قرارگاه عملیاتی ظفر تامین امنیت مرحله دوم انتخابات و ایجاد آرامش برای رأی دهندگان است.

وی افزود: تمهیدات لازم توسط این قرارگاه عملیاتی در فضایی کاملاً امن برای استان هایی که انتخابات مرحله دوم در آنها برگزار می شود، اندیشیده شده است.

کرمی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد و ارمغان قرارگاه ظفر، حضور مقتدرانه در ماموریت ها است، عنوان کرد: امید است با همدلی، هماهنگی و تعامل سازنده بین همه دستگاه ها یک انتخابات خوب و دشمن شکن برگزار شود؛ یگان ویژه همچون گذشته تمام توان خود را برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری این مهم به دور از حاشیه به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کنترل و نظم بخشی این ماموریت محصول کار جمعی همه کارکنان در نیروی انتظامی است، افزود: امنیت انتخابات، ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم است؛ برگزاری انتخابات این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده یگان های ویژه: پلیس هیچ دخالتی در انتخابات نخواهد داشت

فرمانده یگان های ویژه: پلیس هیچ دخالتی در انتخابات نخواهد داشت