مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:202016-04-29اقتصادي

متلاشی شدن چهارمین محموله قاچاق انسان


معاون حقوقی و نظارتی گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف و متلاشی شدن چهارمین محموله قاچاق انسان در کشور طی سه ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در گیلان، علیرضا مقدسی در جریان سفر یک روزه خود به بندر مرزی آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گمرک ایران با بهره مندی از دستگاه های کنترلی از قبیل X-RAY موفق شد در گمرکات مرزی کشور چهارمین محموله در خصوص قاچاق انسان را کشف کند.

وی ادامه داد: در این محوله 17 نفر از اتباع یکی از کشورهای همجوار که قصد خروج از کشور را داشتند در میان محموله شمش آلومینیوم شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحول داده شدند.

افزایش 2 برابری تعداد سگ های موادیاب در گمرکات کشور مقدسی مبارزه با مواد مخدر را از دیگر برنامه های کلان گمرک ایران در زمینه مبارزه با قاچاق برشمرد و افزود: دست اندرکاران گمرکات کشور در سال 1392 بالغ بر 18 تن و در سال 1393 بالغ بر 148 تن کشفیات داشته اند.

وی کشفیات سال گذشته را در حدود 289 تن انواع مواد مخدر و پیش سازها عنوان کرد و یادآور شد: از این میزان کشفیات در سال گذشته 510 کیلوگرم توسط سگ های مواد یاب کشف شده است که موجبات تقدیر سازمان های جهانی گمرک را فراهم کرد.

معاون حقوقی و نظارتی گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص نحوه بکار گیری از سگ های مواد یاب در گمرکات کشور توضیح داد: ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن چهارمین محموله قاچاق انسان

متلاشی شدن چهارمین محموله قاچاق انسان