مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 08:252016-04-29اقتصادي

دانشگاهیان باید طلایه دار پیاده سازی شعار سال باشند


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: علی رغم این که بودجه دولت تنها حدود 65 درصد نیاز جاری دانشگاه را رفع خواهد کرد، باید اعلام کنم ما دانشگاهیان که باید طلایه دار پیاده سازی این الگو باشیم، - در این راستا در حال تهیه و تدوین اقداماتی در راستای شعار امسال هستیم و به طور قطع تا پایان سال با رشد و توسعه از این مسیر عبور خواهیم کرد.

دکتر محمدرضا عصاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این که بودجه پیشنهادی مورد نیاز دانشگاه برای توسعه دانشکده ها و جذب هیأت علمی در سال جدید بین 21 تا 22 میلیارد تومان است، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم بودجه ای که دولت برای دانشگاه در نظر گرفته است حدود 60 تا 65 درصد این رقم باشد و دانشگاه باید اختلاف این مقدار را از منابع اختصاصی تأمین کند.

وی تصریح کرد: اولین نکته ای که باید در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال در نظر داشت زدودن این تصور از ذهن تمام عوامل دانشگاهی است که دولت تنها تأمین کننده منابع مالی دانشگاه ها است.

دولت در تأمین بودجه فقط "کمک کننده" است رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول ادامه داد: با توجه به نظام حاکم بر دانشگاه ها که نظام هیأت امنایی است، دولت در تأمین بودجه فقط "کمک" می کند و دانشگاه خود باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان باید طلایه دار پیاده سازی شعار سال باشند

دانشگاهیان باید طلایه دار پیاده سازی شعار سال باشند