مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 08:202016-04-29اقتصادي

شهرداری و آب وفاضلاب عامل 50 درصد خاموشی ها هستند


مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: براساس پیگیری های انجام شده سال گذشته 300 مورد آسیب دیدگی به شبکه برق توسط ارگان های اجرایی بوده که از این تعداد 70 مورد مربوط به پیمانکاران شهرداری بوده است.

- محمد هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که تعداد زیادی از این آسیب دیدگی ها که علت اصلی خاموشی بوده مربوط به شهرداری ها و آب و فاضلاب است، اظهار کرد: برای حل این مساله راهکارهایی را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: به اعتقاد من مدیران این ارگان ها اطلاعی از این مساله ندارند، لذا با ارسال نامه سعی کرده ایم این موضوع را پیگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران ادامه داد: اطلاع رسانی این مساله می تواند این مشکل را برای امسال کاهش دهد به همین دلیل نامه ای با مضمون تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری و اطلاع رسانی به مدیران آن در این باب ارسال شده است.

هاشمی تصریح کرد: اگر بتوانیم این مساله را به طور درست اطلاع رسانی کنیم به طوری که دیگر این اتفاق نیفتد قطعا میزان خاموشی ها 50 درصد کاهش پیدا می کند.

وی با بیان این که اقدامات صورت گرفته تاکنون ناخواسته بوده اظهار کرد: به عقیده من باید آگاه سازی در این مساله به طور کامل صورت بگیرد تا مردم با خاموشی روبه رو نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری و آب وفاضلاب عامل 50 درصد خاموشی ها هستند

شهرداری و آب وفاضلاب عامل 50 درصد خاموشی ها هستند