مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 07:102016-04-29سياسي

ویژگی برجسته ماه رجب، دعاهایی است که در این ماه وجود دارد


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: ما اگر می خواهیم از دو ماه شعبان و رمضان نهایت بهره و استفاده را ببریم مقدمه آن این است که از ماه مبارک رجب و دعاهای ارزشمندی که در این ماه وارد شده است، - بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که یکی از ویژگی های ممتاز ماه رجب این است که این ماه فصل نیایش است اظهار کرد: ما سه ماه نیایش داریم که به زیبایی پشت سر یکدیگر قرار گرفتند.

ویژگی برجسته ماه مبارک رجب دعاهای متنوع و جذابی است که در این ماه وجود دارد، یکی از این دعاها دعایی است که از حضرت بقیه الله داریم.

وی تاکید کرد: بنابراین یکی از بهترین استفاده هایی که ما می توانیم از این ماه ببریم این است که از دعاهایش بهره کافی و لازم را ببریم تا بتوانیم خود را آماده دو ماه ارزشمند دیگر کنیم و به شفافیت روح برسیم.

اگر می خواهیم از ماه مبارک رمضان بهره کافی ببریم مقدمه آن این است که از دعاهای ماه رجب نهایت بهره و استفاده را داشته باشیم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرد: ماه مبارک رجب دو برنامه مکمل دیگر نیز دارد که یکی از آن ها روزه است، روزه گرفتن در این ماه به قدری اهمیت دارد که اگر فردی نتواند روزه این ماه را به جای بیاورد برای آن جایگزین در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی برجسته ماه رجب، دعاهایی است که در این ماه وجود دارد

ویژگی برجسته ماه رجب، دعاهایی است که در این ماه وجود دارد