مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 04:012016-04-29اجتماعي

موزه اسناد آموزش و پرورش نیشابور روز ملی خیام افتتاح می شود


موزه اسناد تاریخ آموزش و پرورش همزمان با بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری روز ملی بزرگداشت حکیم خیام در دبیرستان خیام نیشابور افتتاح می شود.

- محمدجواد قوامی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در نیشابور" اظهار داشت: اداره موزه به سازمان دانش آموزی نیشابور واگذار شده است تا درآمد آن به امور پرورشی اختصاص یابد.

وی از مردم دعوت کرد با در اختیار قرار دادن اسناد قدیمی و تاریخی آموزش و پرورش به غنی کردن این موزه کمک کنند.

معاون اداره کل استان و مدیر آموزش و پرورش نیشابور همچنین گفت: دبیرستان برادران واقع در محله ترانس کشتارگاه از دانش آموز خالی شده و به فرهنگسرا تبدیل شده که به زودی افتتاح می شود.

قوامی نژاد با اشاره به در پیش بودن هفته آشنایی با مشاغل، تصریح کرد: بهتر این است که دانش آموزان به جای تحصیل در رشته های نظری به سمت رشته های فنی و کار و دانش روی بیاورند که متاسفانه الان اغلب به سمت رشته تجربی می روند و عملا رشته های ریاضی و انسانی از محصل خالی شده است.

وی با اشاره به اینکه مطابق برنامه پنجم توسعه باید 50 درصد دانش آموزان به سمت رشته های فنی، کار و دانش و کشاورزی هدایت شوند، یادآور شد: در حال حاضر 85 درصد دانش آموزان کشورهای پیشرفته در رشته های فنی تحصیل می کنند که این عدد در نیشابور 36 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه اسناد آموزش و پرورش نیشابور روز ملی خیام افتتاح می شود

موزه اسناد آموزش و پرورش نیشابور روز ملی خیام افتتاح می شود