مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 19:212016-04-28سياسي

آمادگی 725 شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل


دبیر و جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از تدارک و آمادگی 725 شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ماریا موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از مجموع 7 کرسی نمایندگی استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مرحله نخست صاحبان 5 کرسی مشخص شدند و رقابت بر سر دو کرسی دیگر در 6 شهرستان استان اردبیل و 2 حوزه انتخابیه فردا انجام می شود.

وی از آمادگی کامل مسئولان این دو حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخاباتی پرشور، گسترده و قانونمند در استان خبر داد و گفت: ما در دو حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و پارس آباد و بیله سوار از هر حوزه یک نماینده در دور دوم انتخابات در روز 10 اردیبهشت با رای مردمی انتخاب می کنیم.

موسوی از تدارک 725 شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل خبر داد و افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای 313 شعبه در شهرستان اردبیل، 71 شعبه در شهرستان نمین، 62 شعبه در شهرستان نیر، 32 شعبه در شهرستان سرعین، 168 شعبه در شهرستان پارس آباد و 79 شعبه نیز در شهرستان بیله سوار تدارک دیده شده است.

دبیر و جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد شعبه 350 شعبه شهری و 375 شعبه روستایی بوده که در مکان های در نظر گرفته شده فعال بوده و اقدام به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 725 شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل

آمادگی 725 شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان اردبیل